Domů
Konzultační činnost laboratoře
Individuální konzultace jsou umožněny kontaktem s odbornými pracovníky:
Ing. Petra Kabeleová | vedoucí laboratoře | tel. 270 003 133 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
MUDr. Iva Pospíšilová | lékař-biochemik | tel. 270 003 143 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Mgr. Anna Králová | vedoucí pracoviště hematologie | tel. 270 003 135 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Ing. Jana Boháčová, Ph.D. | vedoucí pracoviště imunologie a alergologie | tel. 270 003 139 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Mgr. Markéta Tomšíčková | vedoucí pracoviště mikrobiologie | tel. 270 003 272 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
MUDr. Veronika Fořtová |
lékař- mikrobiolog, konzultace včetně ATB terapie |
tel. 270 003 262 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Způsob řešení stížností
Přijímání stížností:
- Ústní i písemnou stížnost přijímá kterýkoliv pracovník laboratoře.
- Stížnost, která je adresována přímo vedení laboratoře, je předána vždy vedoucímu laboratoře nebo vedoucí laborantce.
- Zjevně neoprávněná stížnost je vždy předána k řešení vedení laboratoře.
Vyřizování stížností:
Ústní stížnost:
- Drobná připomínka se řeší okamžitě, nikam se nezaznamenává.
- Závažnější stížnost s možným okamžitým ústním řešením - vyřizuje pracovník, který stížnost přijal, případně předá k řešení vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.
- Závažnější stížnost, kterou nelze vyřešit okamžitě ústně, se nahlásí vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Řešení stížnosti je následně sděleno stěžovateli. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.
- Běžné telefonické podněty a stížnosti se zaznamenávají do sešitu „Záznamy telefonických stížností".
- Pokud si stěžující přeje písemnou odpověď, vypracuje ji vedoucí laboratoře a kopie se přiloží do šanonu k řízeným záznamům.
Písemná stížnost:
- Písemnou stížnost vždy řeší vedoucí laboratoře, případně jeho zástupce.
- Písemná stížnost se zaznamená do "Záznamu o neshodách" do programu SLP a přiloží do šanonu k řízeným záznamům spolu s kopií písemné odpovědí vedení.
- Je-li možné vyřídit stížnost ihned, provede se tak písemně.
Není-li možné stížnost vyřešit ihned, písemně se odešle stěžující si osobě „Oznámení o registraci stížnosti" a stručné vyjádření o dalším postupu vyřizování stížnosti. Kopie oznámení se přiloží do šanonu k řízeným záznamům. Vyřízení stížnosti se sděluje stěžující si osobě písemně a to nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí stížnosti.
Do "Záznamu o neshodách" do programu SLP se zaznamenávají tyto údaje:
- datum přijetí stížnosti
- jméno pracovníka, který stížnost přijal
- komu je stížnost adresována
- jméno stěžovatele, případně další zainteresované strany
- předmět stížnosti
- způsob řešení stížnosti
- navržená nápravná opatření
- jméno pracovníka, který je pověřen realizací nápravného opatření a kontrolou jejich efektivity
Vydávání potřeb laboratoří
Potřebný materiál (odběrové potřeby, vlastní žádanky, požadavkové listy VZP, sterilní zkumavky a jiný materiál) vydávají pracovníci centrálního příjmu během pracovní doby, tj. od 7.00-16.00 hodin na základě předešlé dohody s ošetřujícím personálem.